Een Online Covid registratieformulier voor je Horeca zaak.

Waarom

De nieuwe maatregelen van de overheid om de verspreiding van het Covid Virus te beperken hebben een impact op de horeca. Zo besliste de nationale veiligheidsraad dat horecazaken de aanwezigheid van hun klanten moeten registreren en deze data 14 dagen moeten bijhouden. De overheid heeft daarvoor een standaard formulier opgesteld dat je klanten moeten invullen. Maar dat formulier .. is op papier.

Dat kan digitaal

Naast de administratieve rompslomp brengt het ook een hygienisch risico met zich mee. Pennen worden doorgegeven, papieren worden vastgenomen.. noem maar op. Dat kan beter. Daarom boksten we snel een online registratie oplossing voor de horecazaken in elkaar.

Download hier de pfd versie

Met je smartphone scan je een QR code en geef je online de nodige contactgegevens van je klanten in wanneer ze aan tafel schuiven. De oplossing registreert dadelijk het uur en de datum en slaat alle gegevens netjes op in een online spreadsheet die enkel voor jou als uitbater toegankelijk is. Die gegevens zijn veilig opgeslagen, makkelijk en correct door te geven aan de FOD bij een mogelijke infectie EN je kan ze zelf netjes wissen.

En de gdpr ?

GDPR Proof ? Ja hoor! We geven je zelfs alle nodige informatie mee die je moet invullen in je dataregister zodat je de verwerking van deze gegevens ook netjes in je administratie hebt staan.

Wat kost het ? We gaan niet moeilijk doen over abbonementsformules en zo. Het opzetten van jouw formulier met het logo van je zaak en je spreadsheet in de cloud kost éénmalig 149 euro ex btw. 

Bestellen?

Geef een belletje op 0496 932144 of mail naar derangers@brainrangers.be en we gaan aan de slag.